Monday, December 6, 2010

FESTIVAL INOVATIF UKM


yeaahh! kt sinilah kitorg buat latihan untuk 1000 guitar performance. awesome gile!

luahan perasaan;

1st day dtg sne dah busy. ktorg dpt bilik paling ats. longgar la wehh lutut naik tgga! dala dengan bagasi n guitar. serabot! then kne kemas bilik yg serabot! byk habuk, bukak je kipas,habuk 
mencocok2 mate. 'tagune punye habuk, blahh kaw!', then habuk tu pun dicampak keluar. :)
 lepas settle semua, kitorg pun pegila dewan dgn menaiki 
kereta skyline dengan nos n turbo beramai2. vrooom!!! (pdahal bas je)

dah smpai dewan, bermula lah sesi pendaftaran. wun and aku g daftar kt guitar :). dptlah guiatr 4(rythm) ish,pdahal aku nk men lg 13 lagu kt akak tu! bru men sekerat lagu,dah suruh g tulis name kt gtr 4. monyet tol! jeleslah tu.
then dptlah baju, tag, n beberapa notis :)
pstu g makan, lepas mkn tu kitorg pun tido. ehh,tadelah. jgnlah percaya.ahaha
lpas mkn,kitorg pun masuk dewan. then akak2 n abg2 LO sume ajar lagu.

tajuk lagu2 tersebut;
1st song; 1000 guitar
           2nd song; Malaysia Inovatif

luahan semasa belajar lagu tu and aktiviti lain;

1st song uh senang la! 2nd song tu kan, rase mcm nk koyak2 je kertas chord tu! merepek2 je
tulis. main lain, chord yg disusun pun lain. dala chord pelik2 je yg diberi.
so disgusting! mse prctise tu,1st song kitorg men la, da msuk lagu ke-2, peh. sorg2 stop men guitar. 
ahha,kelakar gile. abg LO sume dh brsemangat ajar,,. :P

saat2 berkenalan dengan ieka & cogie;

time tu tgh rehat, tgh men2 gitar ngn wun, then tiba2 sorg bdk perempuan ni dtg. maness je muke,
 mcm hamster. :P then dia greet aku. and wun
sedutan DIALOG

IKA;           haii, nama siapa?
AKU;          hai hai,nama? nina. awak?
IKA;            ohh,saye ika,. tu yang dok sebelah sape name?(wun)
AKU;           ohh,ok2. ohh diaa, wun :)
IKA;             haa? wun?win? ehh..?
AKU;            nurul nadhirah name dye. wun wun wun.
IKA ;             ohh wunn. (dpt tgkp prkataan last je =.=), eh, nina ni cina ke? 
                       korg dua cina eh?
AKU,WUN; haa? cina? ahahaha!
AKU ;            saye mixedblood je.
WUN ;           saye pulak pure malay.
IKA ;              ohh,hee, pttlah nmpk mcm cina(nina). :P
AKU ;            cehhh. ats tu sape? 
IKA ;             ohh, ats ni, cogie. mmbe saye. (cogie smbil melambai2 tgn)
AKU ;           ohh,(senyum kt cogie)

then, bla bla bla blaaaaaa...
*(kitorg terus brborak smpailah balik dr ukm)



thenn,belah malam pulak prctise lg. alhamdulillah, dpt jugak tangkap ape yg diajar
oleh sista SHIKIN yg dtgnya dr ASWARA. she's so pretty :) maness aje muke dye.
mcm2 chord dia taw. ASWARA lah katakan.

dalam pukul 10 lebih,kitorg pun balik 'rumah'. wekk! haha.
penat gile siot! suhu dlm bilik da mcm aircond, aku ngn wun pun,after mndi fresh gile.
so, lpstu kitorg pun tdo mcm baby (=.=')
 ZzzZzzZzzZzz~


No comments:

Post a Comment