Monday, December 6, 2010

2nd,3rd days at ukm :)) -> kedatangan mereka brdua mmbawa senyuman

2nd day at ukm (ahad)

kol 5.45, membe2 kelas aku yg stay dpn,tepi bilik aku, kejutkn aku n wun. ketuk2 pintu.
 pehh,,penatla siot. wun bukak lmpu,(kononnya dah bgun), then tdo balik. ahhaaha
pukul 6.30 wun kejut aku. haa,kelam kabut nk siap2. ahhahaha
bas kol 7. aiyakk. naseb baik kitorg siap cepat :P hehehh

then grkla g dewan, g makan, mse makan, shikin kol ,ckp
'we, aku otw g sane! hehe, ade org ajak aku sbb guitarist utk 1000 guitar tak cukup kn?'
heehh! ==' aku punn gelak sinis dgn wun. ktorg pun smbung makan. then shikin kol lg, ckp,
'naa, jemputlaa aku kt dpn dewan ni. malula. taktau nk daftar ktmana'
then aku ckplaa
'alaa,ktorg nga mkn ni. ko g tnye abg2 yg pkai bju warne oren uh ( -,-')'

lpas da hbes mkn, ktorg pun masuk dewan setelah akak2 LO pnggil. sbb nk start prctise.
then shikin kol lg,dia suruh aku jemput dia sbb tktau nk dok ktmane.
aku suh jela dia msuk dewan. sbb aku mls nk bejalan. lgpun time tu tgh best lpk ngn abg aku,namy,
and mmbe2 dye. lpstu dia suruh jemput. aku pun g la jemput dye.

then da jemput,dia lpk skali. woahh, dia n namy kelihatan seperti jejak kasih.
mcm tak jumpa bertahun2. faham2la mcmane. aku ngn wun pun.
erk erkk.,ktorg malu sbb rmai pndg kt tmpt ktorg. nokomenn.

then mula prctise mcm biasa. smpai mlm, then balik kolej. adeihh. penat. tp ok lg. shikin xde bilik,so dia join kitorg. then tlg shikin kemas2 brg. after that, 
aku tetido mse buat ape ntah. tetido ats lntai. errggh! sejuk!
mlm tu,aku tdo ats lntai,dkt2 ngn katil wun. sbb shikin tdo kt katil aku. err, nokomen.

3rd day,ukm . (isnin)

esoknya,bgun lmbt sbb aku tak lena tdo. asek2 trjga. sbb sejuk. nk g toilet,takot. so,trpksa tahan.
ehm, then kabutlah semua org. haha, g mndi. shikin bwk iron. best! ahhaa.
lps mndi,siap2. bas ade lg sebijik time uh. so nk rush la. iron rmbut sikit2 je. 
aku wt rmbut curl. huhu. then,lepas sume da siap. da keluar bilik sume,tibe2 shikin kte nk iron rmbut balik,nk g bilik balik. adehh,apakah? dala dah lmbt. adoi.
aku ngn wun,cogie and ieka tension je. lpas dye iron tu,ktorg rush2 turun.
bru turun bukit. bas pun baru je jalan. aaa mmg like hell do time uh!

so,ktorg pun trpksa brjalan ke dewan. jauhnyee!!! dala byk ulat bulu. menagis aku time tu.
then dlm 30minit,smpailah ke dewan. penat gile. berpeluh2. ahaha
so,prctise mcm biase. huhu. hrini rmai artis dtg. kristal(rody),xpdc n mcm2 lg.
hoho. best best best! dorg perform sume.
then prctise prctise. n mcm biasa smpai mlm,balik.

harini brtambah room mate ktorg. ahah, farahin n qurratu join bilik ktorg. sbb dorg brgaduh
ngn eka(kwn lamo). so g ambek 2 tilam dr bilik kosong. dorg g amek brg2 sume.
hehhee, mkin panas bilik ktorg. tp aku talesah.
bukan slalu punn dpt lepak same same mcmni. huhu.theen dorg kate maw ovenite.
aku pun ok lah

gilaa,aku lek ag tgk tv, yg len sume da lembik. ckp pun merapu. ahaha, ain smpai tetido ats sofa :P
aha, then dorg kate, 'niina, nnt lah ovenite, ktorg ngntokla'ahaha.
aku pun senyum sinis. boo! kate nk ovenite. monyet. tapi tapelah. act,aku pun penat.
wee~ then tdo. zzz~



No comments:

Post a Comment